Doktor socjologii i magister coachingu wykonawczego i edukacyjnego, magister małżeństwa i nauk o rodzinie, magister spersonalizowanej edukacji. Od wielu lat pracująca z młodymi ludźmi. W trakcie kariery zawodowej pełniła funkcję dyrektora placówek edukacyjnych dla młodzieży. Praktyczne doświadczenie budowania relacji w oparciu o metodologię tutoringu zdobywała podczas pracy w szkołach średnich jako nauczyciel i dyrektor. Obecnie zajmuje się doradztwem w placówkach edukacyjnych szkolnictwa średniego, zawodowego i uniwersyteckiego.

„Jak najlepiej rozwijać relacje i uczniów przy pomocy tutoringu?”

Wystąpienie będzie koncentrowało się na korzyściach z indywidualnej relacji uczniów dzięki wykorzystaniu tutoringu. Jak prowadzić tutoring, aby skutecznie budować i rozwijać potencjał uczniów. Zagłębimy się w znaczenie relacji z uczniami w kluczowym dla ich przyszłości wieku. Poprzez tutoring postaramy się znaleźć motywację tkwiącą w każdym uczniu tak, aby mogła służyć jako dźwignia do osiągania przez ucznia jego celów.

Wystąpienie będzie prowadzone w języku hiszpańskim i tłumaczone na język polski.